Jangan lepaskan peluang untuk memperolehi pendapatan sampingan bersama Program Score A. Daftarlah dengan segera hari ini !.. Kami sedia membantu anda sehingga berjaya..
Featured Posts
Artikel Terbaru

Bagaimana Membuat Duit Dengan Score A



Di sini kami ingin menegaskan bahawa Score A Programme bukanlah dibentuk untuk tujuan perniagaan sahaja. Score A Programme telah dibangunkan semenjak tahun 1999. Pada masa itu, ianya masih lagi di dalam proses R&D namun telah dipasarkan melalui promosi ke sekolah-sekolah. Hanya selepas 7 tahun, Score A Programme telah mencapai kematangan dan telah disenaraikan sebagai satu- satunya produk pendidikan yang diniagakan secara "network marketing". Score A Programme telah diuji dan lebih 90% pelajar- pelajar yang menggunakan Score A Programme telah mendapat straight A's di dalam peperiksaan mereka

Oleh itu, dengan produk sedemikian rupa keberkesanannya, pihak syarikat telah membuka peluang dan ruang kepada individu- individu yang berminat untuk menjadi pengedar ataupun agent kepada produk Score A Programme.Sebagai seorang agen Score A Programme, kita boleh
menyertainya dengan tiga cara iaitu :

E-bizz
E-partner
E-entrepreneur

Untuk menjadi salah seorang agen yang memperolehi pendapatan yang memuaskan dan juga modal yang mampu dikeluarkan, adalah dicadangkan kepada ahli baru untuk menyertai Score A Programme sebagai e-partner.

Sebagai e-partner, kita akan mendapat 3 akaun perniagaan yang membolehkan pendapatan yang berganda daripada e-bizz. Anda boleh membuat pembayaran mealui kad kredit jika tidak mampu untuk mengeluarkan wang tunai. Dengan gerak kerja formula yang telah diatur, anda mampu mendapatkan kembali wang modal dalam masa sebulan sahaja.


Ingin tahu lebih lanjut ?

Share and Enjoy:

1 comments for this post

  1. Oh camni rupanya program score A.. selama nie dengar2 jer tapi x tau apa tue sebenarnya score A.. tQ 4 sharing, ada wet lbih nnt nk join gak.. :)

Leave a reply

We will keep You Updated...
Segera! register feed hari ini juga..
Untuk mendapatkan Update terbaru daripada kami!
Subscribe via RSS Feed subscribe to feeds
Menu Utama
Template By SpicyTrickS.comSpicytricks.comspicytricks.com
Template By SpicyTrickS.comspicytricks.comSpicytricks.com
Mari Sertai Kami
Artikel Berkaitan
Sertai Kami Di Facebook
Sponsor
Archives
Categories
Followers
Recent Comments
Tag Cloud